27 sept Krugerpark Satara-Krugerpark Lower Sabie - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van PaulenIngridG - WaarBenJij.nu 27 sept Krugerpark Satara-Krugerpark Lower Sabie - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van PaulenIngridG - WaarBenJij.nu

27 sept Krugerpark Satara-Krugerpark Lower Sabie

27 September 2015 | Zuid-Afrika, Sabie

Vandaag rustig aan opgestaan, Ingrid is nu ook niet helemaal lekker. De bedjes in onze hut waren super, dus best uitgerust op stap. Nog wat ontbijt en water geregeld voor onderweg om 95 km te overbruggen. Was goed te merken dat het zondag was, op het eerste stuk helemaal niks gezien. Of het was er wel maar dan heel goed gecamoufleerd, maar dat zal toch wel niet?! Nog een stop gedaan bij een picknickplaats voor een koele versnapering en mooi gekleurde vogels om ons heen.
Daarna weer van alles gezien, een olifant is bijna al zo gewoon geworden. Stukje offroad gereden naar de Orpen Dam met een mooi uitkijkpunt op de knorrende hippo's. Dat stukje lopen was dan wel weer op eigen risico, waar je ook overal vooraf voor getekend hebt.
Nondeju, iedereen zit de hele dag, overal te braaien! Wat is dit voor een land?
Ik wil hier wonen! Nu ook weer, we zitten in het donker inmiddels voor onze erg goede hut moet ik zeggen. Tussen de oerwoudgeluiden, krekels, vogels, en geknor van hippos.... En de kampvuurtjes! Met vleesgeur! Ik bespeur buffel met op de achtergrond kudu en gems! Buffel moet erg lekker zijn. Dat gaan we asap scoren!
We gaan nu bij Mugs and Beans wat eten, iets anders is er niet.... En dan op tijd naar bed, morgen om 04.30 uur op voor een sunrise drive.
23:15uur
Gritje ligt in bedje, ff wat wezen eten hier bij de plaatselijke eettent in het kamp. Nix bijzonders, een lekker glas wijn erbij en snel weer weg. Lekker douchen..... Ik ben weer goed aan het opknappen, Ingrid heeft het nu echter te pakken. We hebben nog n borreltje gedronken, gedouched, citrosan met kokend water en hoppa in bed... Ze ligt te slapen als een roos.
Ik zit nog buiten, te lezen op mijn ereader, met een boek waar ik al 3 maanden mee bezig ben. Wéér een goed voornemen, meer lezen en minder stressen. Merk het nu al goed, begin in de relax modus te geraken, een kleine week zonder allerlei shit.....en het tempo ligt laag hier. Ter ergernis voor mij bij bestellen ergo bezorgen bestellingen! Tsonge jonge...... How slow can you go....
Maar ik merk ook wel dat met zulke temperaturen je een stappie terug moet doen. Wij gaan in ieder geval de komende 3 weken héééééél relaxed bewegen door de komende avonturen!

• 28 September 2015 - 15:50

Nelson M:

Ken je niet alvast een paar iphoto's laten zien ? Dan kunnen wij, werkvolk, nóg beter meegenieten. Wij moeten het doen met koeien in een omheinde wei, en temperaturen van een graad of 10. Daarintegen hebben wij wél snelle bezorging van efficiënt besteld eten. Dat dan weer wel.

• 28 September 2015 - 16:18

Marie-José:

Hey broederlief en schoonzuslief, leuke verhalen alleen jammer dat jullie je niet helemaal ok voelen! Gaat wel weer over. Neem voor mij zo'n opgezette springbok mee, is Jos ook blij! Ja foto's!!!! Zou super zijn. Willen jullie nog weten hoe het hier is? Nou, mooi weer, echt! Heb een scheve mond van de tandarts, met dank aan mijn vorige tandarts!!! Mama is bij Grietje maar dat wist je al. Deze week verloopt de termijn voor het huis dus ook wel een beetje spannend. Nou veel plezier en keep in touch. Dikke kus, Meek.

• 28 September 2015 - 18:45

Nelson M:

Je had toch al langer een scheve mond ?
    :D

• 28 September 2015 - 21:03

Nellie En Piet :

Hoi vakantie gangers
    Jullie genieten vol op zo te lezen
    wat een reis...nu nog hopen dat ingrid ook snel opknapt
    Gieie reis naar jullie volgende bestemming
    Dikke knuffff