23 sept AMS-JOH - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van PaulenIngridG - WaarBenJij.nu 23 sept AMS-JOH - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van PaulenIngridG - WaarBenJij.nu

23 sept AMS-JOH

23 September 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanochtend door Bartlein's taxiservice opgehaald voor een vroeg ritje naar het station. Soepel per spoor naar Schiphol, wat een drukte daar! Incheck thuis al gedaan met keuze van prima stoelnummers. Blijft toch jammer dat ze je daar niet alsnog naar business class omboeken. Tijdens vlucht zijn we goed verzorgd met de nodige wijntjes, snacks, biertjes en koffie met cognac. Dikke 10 uur verder kwam Johannesburg in beeld. Zonder problemen door de ebola-scanner die checkt of je koorts hebt, visum binnen en bagage was er ook al, zo snel dat ons Guesthouse nog niet op ons stond te wachten. Een van de stoere beveiligingsmannen zag ons zoeken en heeft even met zijn mobieltje gebeld dat we onze lift al konden gebruiken. Hij zag er dan wel bruut gevaarlijk en donker uit, maar erg attent. Net al van een welkomstdrankje genoten aan de bar van Guesthouse Sunrock en de eerste lessen Zuidafrikaans achter de rug door het personeel. Nu is het tijd om te gaan slapen, morgenochtend worden we naar het vliegveld gebracht om de huurauto op te halen. Groeten P&I

• 24 September 2015 - 09:16

Nellie En Piet:

fijn dat de reis goed is verlopen
    het genieten gaat beginnen

• 24 September 2015 - 10:42

Nelson M:

Owww... ik wil ook ! Wacht op mij, ik kom er aan !

• 24 September 2015 - 12:30

Bartlein Taxiservice:

Top dat de reis zo smooth is gegaan. als thuisblijver kijk ik uit naar alle verhalen en foto's!
    Keiveel plezier samen komende weken!!

• 24 September 2015 - 17:01

Michel En Martine:

He jullie!
    Klinkt als een hele fijne start! :)
    Lekker genieten samen!

Groetjes uit Lent

• 25 September 2015 - 03:29

Chantal:

Prima begin zo en nu......genieten! Veel plezier.